fredag 2. september 2011

Ståa

Sliter fortsatt med væskeinntak, det har gått feil vei de siste to dagene
Det må skje en forandring der
Bra ting; gikk tur i dag
Svimmel og ør og pensjonisttempo
Liten tur
Men tur!
Det gjorde utrolig godt for psyken
Målet fra nå er å få til en liten tur hver dag
Aktivitet og proteiner er viktig for ikke å miste så mye muskelmasse
Proteiner blir det for lite av for min del, i denne flytende perioden

Om seks dager skal jeg bytte ut det ene flytende måltidet til most middag
Herreminhatt, sier jeg bare
Ser for meg potetmos og mosa kræsja kjøttkake
Jubel!

Minus 8 kg på 1 uke og 4 dager
Det er ikke så rart jeg føler meg tappet?
Jeg synes det er skremmende mye på så kort tid
Som om kroppen har fått sjokk
Og det har den jo, i grunn

Det er tungt i denne fasen
Angrer ikke i det hele tatt
Men det er tungt
Så ærlig må jeg være
Heldigvis vet jeg flere som har gått veien før meg
Derfor vet jeg at også jeg vil jeg komme gjennom lyset
GLEDES! 




2 kommentarer:

  1. I dag pensjonisttur, "i morgen" joggetur. Enn det. Jeg kan se det for meg.

    Amish

    SvarSlett