mandag 12. september 2011

Opp og ned

Min dag pr tiden:

Drikke
Så vente 10 minutter
Mat
Bruke minst 20 minutter på måltidet
Vente 30 minutter
Drikke frem til neste måltid
Vente 10 minutter
To timer etter første måltid er det mat igjen
Vente/drikke/vente/mat/vente/drikke

Samme rutine til jeg legger meg

Jepp, det jobber jeg med nå

Skal si det går opp og ned i Kjolejentas verden
Litt småtrist i dag
Vært småkvalm i hele dag
Vil ha energi!
Vil ikke bli sliten av å dusje, sortere skittentøy, gå en liten tur med låne-hunden
Vil gå på jobb (evig dårlig samvittighet for å være borte), vil trene, vil gå i marka

Men - det kommer seg nok snart
Plutselig er jeg tilbake både her og der

1 kommentar:

  1. Kjære Kjolejente <3 Stå på du er så tøff. Skal se at plutselig en morgen nå så våkner du og er full av energi!!! stor klem fra Wenche

    SvarSlett