onsdag 7. september 2011

S T O R T

Det er så stort dette jeg har vært med på
Ofte overveldes jeg helt av følelser
Tårene starter bare å trille
Det ramler ned i meg
Veien frem til avgjørelse
Forventningen i ventetiden
Alle tankene
Roen jeg hadde rett før
Redselen jeg fikk i operasjonssalen
Lettelsen etterpå
Alle forandringene

Det er så stort
Jeg har fått et verktøy
En ny grunnlinje
En ny sjanse
Jeg skal ta vare på verktøyet
Jobben må jeg gjøre selv

For et følelsesmenneske er dette mye å ta inn

Det har blitt noen tårer, ja
Tårer av glede
Tårer av overveldelse
Tårer fordi jeg er så rørt
Tårer for problematisk væskeinntak
Tårer for omsorg jeg mottar
Tårer av forundring over en kropp som endrer seg
Tårer og latter, samtidig

Rare Kjolejenta

Det er så stort det jeg har vært med på
Dette er for resten av livet
Heldigvis

1 kommentar:

  1. Kjære Kjolejenta, jeg er SÅ glad på dine vegne. Kos deg med fast føde i helga. Stor klæm <3

    SvarSlett