lørdag 18. juni 2011

Dette skal jeg, faktisk

Jeg har bestemt meg.
Min kjære støtter meg 100 %. Det er viktig for meg.
Min far støtter meg. Det er viktig for meg.
Fastlegen min ga meg sin "velsignelse" for et par uker siden. Den trengte jeg.

Jeg har bestemt meg. Virkelig.
Jeg kjenner det, jeg vet det nå.
Det er dette jeg skal.

Først var det uaktuelt
Jeg var kritisk faktisk
Jeg vet ikke når, men en tanke tok bolig med kanskje
Så ble jeg grublende
3 timers søvn en periode, natten ble brukt til tankevirksomhet og lesing på nett

I dag, akkurat i dag, kjenner jeg at jeg vet.
Jeg er ikke i tvil lenger.
Jeg er redd, men ikke i tvil.

Jeg er kommet til veiskillet.



Jeg har bestemt meg.
Jeg skal ta en gastric bypass.
Tårene triller. Dette skal jeg, faktisk.

2 kommentarer:

  1. Kjære Kjolejenta
    Dette klarer du, det vet jeg. Du er ei tøff og flott jente. Jeg beundrer deg.
    Stor klæm

    SvarSlett
  2. Vi alle støtter deg 100 prosent!! Stå på!!! <3

    SvarSlett